Des del Projecte Anoia Activa (del Consell Comarcal de l’Anoia i l’Ajuntament d’Igualada) s’organitza una nova sessió del programa Anoia 2.0, unes càpsules formatives sobre el sector del Màrqueting Digital, que tindrà lloc al Campus Motor Anoia el proper dimecres 25 d’octubre a les 16:00h. 

Format: presencial       Horari: 16h-21h

Ponent: Tirso Maldonado Bori @tirsomaldonado  de l’empresa Witcamp

Google segueix sent la principal eina de posicionament ocupant el primer lloc en el rànquing mundial d’Alexa. En aquesta jornada aprendrem els fonaments del SEO (Search Engine Optimization), el funcionament d’Analytics i la interpretació de la informació dels seus informes, i finalment, la pàgina web amb WordPress. Sempre amb l’objectiu de generar trànsit i convertir-lo a possible client.

A qui va dirigit: Emprenedors, PIMEs, propietaris, professionals del màrqueting, directius i consultors. No va dirigit a tècnics informàtics.

Objectius: Ajudar a la petita empresa, propietaris i qualsevol professional a millorar els resultats de la seva pàgina web, coneixent com s’han d’analitzar els resultats amb Google Analytics i aprenent els principis bàsics del SEO per millorar el posicionament orgànic.

Contingut:

  • Google Search Console per gestionar millor la teva pàgina
  • PageSpeed Insights de Google
  • Open Site Explorer de MOZ
  • Analytics
  • Desenvolupament d’una pàgina web amb WordPress
  • Serveis de hosting adequats

Dimecres 25 d’Octubre, de 16:00h a 20:00h al Campus Motor Anoia.  Entrada lliure.

Es prega confirmació d’assistència en la següent adreça de correu:

info@campusmotor.eu